utorok 15. januára 2013

Tim Urban

Tento chalan sa narodil 1. mája 1989 v americkom meste Tacoma.
Niektorí ho môžte poznať aj zo súťaže American Idol, ktorej sa zúčastnil v roku 2009.


Ja sa priznám, všimla som si ho asi pred týždňom, keď po fejsbúku začala kolovať jeho verzia možného budúceho singlu Taylor Swift.. Ako inak než o rozchode s Harry Stylesom, čo je momentálne dosť pretriasaná téma (aspoň v mojich kruhoch).


Popri počúvaní som si všimla, že má veľmi pekný hlas, takže som neodolala a pustila si nejaké jeho covery... A fakt to neľutujem :)
Napríklad tento cover Small Bump.


Osobne si myslím, že chalan je veľmi počúvateľný a neodpustila som si vypočuť si covery 1D. Nezavrhujem ich a ten jeho je fakt super.
Nevravím, že jeho WMYB sa mi nepáči, no GBY je lepšie :3


 Ešte jedna klasika :3


 A napokon nemôže chýbať ani jeho vlastná skladba, ktorá je fakt úžasná a ktorú si utekám ihneď stiahnuť ^_^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára