utorok 29. januára 2013

Justin Bieber - Believe Acoustic (pt2)

Pokračovanie, 1. časť nájdete tu :)
Btw, potešíte ma, ak mi do komentára napíšete skladbu, ktorá sa vám odtiaľ najviac páči :P

She Don't Like The Lights acoustic

Budem sa opakovať už z predchádzajúceho príspevku, ale keď tie akustické verzie sú tak super, že ja nemám slov..


Take You acoustic

Aj originál je taký skôr akustický, takže sa veľa nezmenilo (aspoň som nezaregistrovala výraznú zmenu pri tom letmom počutí :D). A isto vás neprekvapím, ak poviem, že aj táto verzia je totálne mega. :P


Be Alright acoustic

Takto.. Už do originálu som sa na totálku zamilovala a keď som počula toto.. Proste ach.


All Around The World acoustic

A zase si budem kradnúť z úst, ale keď fakt nenachádzam iné slová ako super.. Snáď ma neukameňujete.. :D


Fall acoustic

Čo by som povedala.. Zbožňujem tú pesničku, či už originál alebo akustickú verziu.. A ten text <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára