sobota 6. októbra 2012

Tattoos ღ

V poslednom čase začínam závisláčiť na tetovaniach. Ale že strašne :D
Sama žiadne nemám, no chystám sa to zmeniť hneď ako budem môcť :P
Takže, užite si môj výber :3










3 komentáre:

  1. Hrozne pekné sú všetky tie tetovania :)
    Aj ja by som chcela v budúcnosti, mama zahlásila "Rob si čo chceš, je to tvoje telo." Takže fajn no :D Ešte uvidíme že čo za nejakú dlhšiu dobu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si môj človek aj ja chcem tetovanie a nie jedno :D ALe to si ešte počkám dosť dlho :D a všetky tieto tetovanie su nádherne ekbyže si mám vybrať tak neviem čo by som sa rozhodla do vianoc :D a aké tetovanie by si chcela najviac ? hmm? :D a kam ešte by si ho chcela? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobrá otázka.. :D rozmýšľala som nad nejakým nápisom, pravdepodobne "Believe" a na zápästie :) alebo spojený husľový a basový kľúč a vytetovať za ucho :3

      Odstrániť