pondelok 1. októbra 2012

Selena Gomez :)

Priznám sa..
Selenu nemám rada. :D
Alebo teda nie tak.
Mám ju rada ako herečku aj ako speváčku, no ako človeka ju nemusím.
Teda nemusela som.. Odkedy začala chodiť s Justinom (zozačiatku ma skoro jeblo), začala som ju obľubovať ešte viac a tak nejak ju proste akceptujem, no nemilujem ju a ani sa za ňou neženiem, len ju proste mám rada.. :D



No musím uznať, že je neskutočne pekná. :( keby vyzerám ako ona, tak si pískam. :D
plus som zvykla opakovať jej štýl vlasov. :D doteraz si kvôli tomu nadávam, lebo mám stále krátke vlasy :(( :D

 

K príspevku.
Vedela som, že má dobré pesničky, veď som ich kedysi bežne počúvala, no túto som objavila až dnes a je že totálne mega! :D


Plus vám sem pridám ďalšie moje obľúbené z tých takých menej známych. :)
V posledných pár dňoch som si obľúbila túto pesničku (hlavne kvôli tomu videu čo som sem pridávala tuším včera. :D veď viete, to s Niamom :))



 A na záver, ešte jedna pesnička :) tú mám rada už dlhšie, no dnes som ju počula opäť po dlhej dobe :P




Tak, čo vravíte na môj výber? :)
Takéto príspevky tu budú častejšie, pretože si dosť ulietavam na viac menej tu neznámych spevákoch alebo na nie veľmi známych pesničkách známejších interpretov :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára